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Blyzzard

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  1. Merci de ta réponse 😉 Mais ce que moi j'aimerais c'est que mes Banished Pantheon ne reste pas de niveau 21 - 29. J'aimerais qu'ils deviennent de niveau 1 - 54 pour pouvoir jouer la mission avec tous les niveaux des joueurs. Merci quand même d'avoir pris le temps de me répondre 😉 Thank you for your answer 😉 But what I would like is that my Banished Pantheon doesn't stay level 21 - 29. I would like them to become level 1 - 54 so that I can play the mission with all levels of players. Thanks anyway for taking the time to answer me 😉
  2. Bonjour je suis en train de créer des mission dans lesquelles j'utilise le panthéon de bannis, je cherche à utiliser certains d'entre eux mais ils n'ont pas tous le même level. Est-ce qu'il y a un moyen pour que les mobs soient tous du même level ? Je veux dire un réglage ? En fait je veux faire une apocalypse zombie mais sans les Shaman etc. Je veux les zombies de base pas les autres. Seconde chose est-ce qu'on peux utiliser les zombies qui apparaissent pendant l'évent Halloween ? Si oui où sont-ils ? Parce que j'aime bien leur façon de pop en sortant du sol. Merci 🙂 Hello I'm creating missions in which I use Banished Pantheon, I'm trying to use some of them but they don't all have the same level. Is there a way to make the mobs all have the same level? I mean a setting? Actually I want to make a zombie apocalypse but without the Shaman etc. I want the basic zombies but not the others. Second thing, can we use the zombies that appear during the Halloween vent? If so where are they? Because I like the way they pop out of the ground. Thanks 🙂 Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
  3. Bonjour J'ai eu ce soir la désagréable surprise de voir mon personnage renommé en généric123654897 et tous mes costumes effacés, en jouant. Alors oui j'avoue j'avais fait un hommage au personnage Mammouth de chez Dc comics. Il avait le même nom, Mammouth et un costume ressemblant vaguement. Le costume était noir avec du métal couleur or. Pour le comportement je suis toujours très correct avec tous les joueurs et c'était même un héros, pas du tout un vilain comme dans la BD, donc rien à me reprocher. Hors j'aimerais voir les textes de lois faits par l'organisme américain pour Dc comics en ce qui concerne les noms de personnages. Car Mammouth est un nom commun qui définit un genre d'éléphant préhistorique, ce n'est pas une marque ni un mot inventé par Dc comics (et normalement un nom commun ne peut être "déposé", comme voiture par exemple). Parce que si c'était le cas nous n'aurions plus le droit de parler sous peine de devoir verser des droits. Car comme leurs BD sont protégées les textes dedans aussi. Donc de ce que j'ai lu dans le message qui m'était destiné, je n'ai pas le droit d'utiliser le nom Mammouth sous peine de représailles bien plus importantes si je le réutilise... Les costume vaguement ressemblants on été effacés aussi... et MEME un costume qui n'avait rien à voir avec le personnage de Dc comics il était bleu et noir avec de bracelets...bleus et noir... Donc je pense que je suis tombé sur admin qui a fait du zèle et qui dans sa fougue ou sa colère je ne sais pas a tout effacé sans se poser de question. Voilà juste un petit message sans colère pour dire que je trouve dommage que ça se passe comme ça. Bien cordialement et bon eu à tous 😉 Hello Tonight I had the unpleasant surprise to see my famous character in general123654897 and all my costumes erased, while playing. So yes I confess I had made a tribute to the character Mammoth from Dc comics. He had the same name, Mammoth and a costume vaguely resembling. The costume was black with gold-colored metal. As for the behavior I'm always very correct with all the players and he was even a hero, not at all a villain like in the comic book, so nothing to reproach me. Except I would like to see the laws made by the American organization for Dc comics regarding character names. Because Mammoth is a common name that defines a kind of prehistoric elephant, it's not a brand or a word invented by Dc comics (and normally a common name can't be "registered", like car for example). Because if it was, we would no longer have the right to speak or else we would have to pay fees. Because as their comics are protected the texts in them too. So from what I read in the message that was sent to me, I don't have the right to use the name Mammoth under penalty of much greater reprisals if I reuse it... The vaguely resembling costumes have been erased too... and EVEN a costume that had nothing to do with the character of Dc comics it was blue and black with bracelets...blue and black.... So I think I came across Admin who was overzealous and who in his ardor or anger I don't know erased everything without asking himself any questions. Here's just a little message without anger to say that I think it's a shame that it's like that. Best regards and good luck to all 😉 Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
  4. Merci et ton Français est très bon 😉 (moi je dois utiliser un logiciel de traduction pour poster en anglais^^) Alors je ne sais pas si ma proposition plaira aux joueurs ou aux développeurs, chaque fois que je propose des choses ça tombe aux oubliettes ça ne plais à personne. Pourtant il y aurait pleins de choses à faire mais tout le monde s'en fiche hélas. Attention je ne dis pas que toutes mes idées sont géniales et pleins de joueurs proposent des choses mais les joueurs ne soutiennent pas les idées. Thanks and your French is very good 😉 (I have to use a translation software to post in English ^^) So I don't know if my proposal will please gamers or developers, every time I propose things it falls into oblivion, nobody likes it. Yet there would be a lot of things to do, but unfortunately no one cares. Be careful I don't say that all my ideas are great and that a lot of players propose things but the players don't support the ideas. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
  5. I would like to make some proposals And he who tries nothing has nothing. First proposal 🙂 A hybrid archetype a mix of scrapper/sentinel. I explain: there is the kinetic melee scrapper : this character attacks in close combat and at medium distance. I've always found it hard to see him as a scrapper because of that. There is also the Mastermind demons who use a whip at medium/long distance. Why not create an archetype in the middle of medium distance attacks with the sentinels' secondary Power Sets? First example: Whip/xxx The whip exists in the mastermind, so it is reused using the design of power. So toxic damage whip, with an Aim in the middle and why not one or two hold/immobilize or not, it will be up to the developers. The advantage of this line is that it can be declined. Whip damage : Smash with a chain whip Electric with a wire whip (for example) Fire with a whip either in a flaming chain like the ghost rider or simply a fire whip. Toxic with a real whip or in its current form. etc. Then we can create a line of power "chain with a ball" and it will be enough to decline like the "whip" the damage. And on these lines by varying the design of the weapons, metal chain and metal ball or stone ball or energy ball etc. This system is simple and makes it possible to create many lines of power "easily". Then it will take imagination to find new weapons to be declined ;). Second proposal. In the spirit of the first one, it came to me this week while playing my gravity controller. The Propel power projects objects but I thought it would be nice if these objects had an effect. For example, if you project a car, a pole, a toilet, etc, let these objects have smash damage. But if you throw a barrel with a bomb on it that explodes on impact, if it's a barrel of chemicals that the target is covered with chemicals with toxic damage and so on, it's a good idea to be able to have an effect. And so on and so forth for each object projected by this power. Last proposal (for today^^) Let each origin have an enemy origin. Because knowing the game makes it hard to be challenged. I show you and then I explain ^^ Mutation vs. Science Magic versus Technology Natural vs...all So why like this? Because that's what you see in comic books and so on. The idea would be that (be careful, the figures are just for the example): Mutants have 10% resistance to enemies of Mutant origin. But that mutants are 10% weaker against enemies of science origin. Same for science characters. Science characters have 10% resistance to enemies of science origin. But that science characters are 10% weaker against enemies of mutation origin. So it is the same for the others (magic and technology) except natural. Natural by its very nature resists all but natural enemies (mutation, magic, science and technology) by 10% of the damage. Natural can only obtain one resistance at a time. If the enemies of the mission are mutation and magic he will only have the protection of the first enemy encountered. If he encounters a mutation his protection will be against mutations, but not against magic. If he encounters a "natural" enemy he will have no protection. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
  6. So I make a small request concerning the Arachnos soldier. This archetype has very nice spider legs but he uses an assault rifle. Wouldn't it be possible to make his attacks come from his legs? With lasers to replace bullets and to replace "Pummel" he could either hit with one of his paws or he would catch his target with his paws and bring it closer to him and give him a punch or a kick. One could even think of a random hit either : Hitting with a paw/catching the target with the paws and punching it and/or catching the target with the paws and kicking it. And for "Bayonet" a dry paw kick as for a bayonet. I propose this as an alternative to what currently exists, so 2 solutions for the player. 1) The player keeps the arachnos soldier in its initial configuration. 2) The player can modify the arachnos soldier by deleting the weapon and using only the spider legs to give it a more superhero look. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) Alors je fais une petite demande concernant le Arachnos soldier. Cet archétype a des pattes d'araignée très sympa mais il se sert d'un fusil d'assaut. Il ne serait pas possible de faire en sorte que ses attaques proviennent de ses pattes ? Avec des lasers pour remplacer les balles et pour remplacer "Pummel" soit il pourrait frapper avec une de ses pattes, soit il attraperait sa cible avec ses pattes la rapprocherait de lui et lui donnerait un coup de poing ou de pieds. On pourrait même penser à un coup aléatoire soit : Frapper avec une patte/attraper la cible avec les pattes et lui donner un coup de poing/ou attraper la cible avec les pattes et lui donner un coup de pied. Et pour "Baïonette" un coup de patte sec comme pour une baïonette. Je propose ça en alternative à ce qui existe actuellement, alors 2 solutions pour le joueur. 1) Le joueur garde le soldat d'arachnos dans sa configuration initiale. 2) Le joueur peur modifier le soldat d'arachnos en supprimant l'arme et en utilisant uniquement les pattes d'araignée pour donner un côté un peu plus super-héros.
  7. Merci beaucoup, j'ai attendue votre correction et ça fonctionne 😉 Thanks a lot, I waited for your correction and it works 😉
  8. Alors du coup comment ça se passe ? Parce que je crois que j'ai tout essayé, j'ai mis a jour ma carte graphique, J'ai essayé toutes les techniques proposées, j'ai utilisé Adwcleaner, Ccleaner, kaspersky. J'ai effacé le jeu (tequila + CoH) et j'ai tout réinstallé, j'ai refaites les techniques de départ proposées --->Make sure you are using the official manifest (http://patch.savecoh.com/manifest.xml) and reverify files. If that doesn't work, check your data folder and temporarily move anything out of the way to make sure it's not conflicting. Mais voilà rien ne fonctionne. Alors qu'est-ce qui se passe ? C'est fini le jeu ne fonctionnera plus pour moi et je peux trouver un autre jeu ? Vous allez remettre le jeu en configuration normale (c'est à dire avant event Halloween) et régler le problème ? Ou bien il faut attendre un mois et la fin de l'event quand le jeu sera de nouveau en configuration normale ? N'y voyez pas d'agression de ma part mais c'est juste pour savoir si je dois me trouver un autre jeu que celui là 😉 Je sais bien que ça doit être compliqué à régler mais là... So how's it going? Because I think I've tried everything, I've updated my graphics card, I tried all the techniques proposed, I used Adwcleaner, Ccleaner, kaspersky. I erased the game (tequila + CoH) and I reinstalled everything, I redid the starting techniques proposed --->Make sure you are using the official manifest (http://patch.savecoh.com/manifest.xml) and reverify files. If that doesn't work, check your data folder and temporarily move anything out of the way to make sure it's not conflicting. But that doesn't work. So what's going on? It's over, the game won't work for me anymore and I can find another game? Will you put the game back to normal configuration (i.e. before Halloween event) and fix the problem? Or will you have to wait for a month and the end of the event when the game will be in normal configuration again? Don't see any aggression from me but it's just to know if I have to find another game than this one 😉 I know that it must be complicated to settle but here... Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
  9. Bon du coup j'ai suivis des conseils mais je me retrouve avec plus rien dans la zone "Settings Launch Parameters" Qui pourrais me dire ce qu'il doit y avoir écrit dans cette zone ? (j'ai oublié de le noter) Je suis sur PC windows 10/ 64 bit So I followed some advice but I'm left with nothing in the "Settings Launch Parameters" zone. Who could tell me what should be written in this area? (I forgot to write it down) I am on PC windows 10/ 64 bit
  10. Chez moi cette zone "Launch Parameters" est vide et j'obtiens ça (voir photo) This area "Launch Parameters" is empty and I get this (see picture)
  11. Pareil impossible de me connecter, on m'a proposé des solutions mais rien ne marche, et depuis plus de nouvelles... Same impossible to connect me, I was proposed solutions but nothing works, and since more news ...
  12. Désolé, j'ai essayé d'utiliser : http://patch.savecoh.com/manifest.xml mais ça ne change rien. Ensuite j'ai déplacé hors du dossier le seul fichier dedans clientmessages-en.bin mais ça n'a rien changé non plus. Sorry, I tried to use: http://patch.savecoh.com/manifest.xml but it doesn't change anything. Then I moved out of the folder the only file inside clientmessages-en.bin but it didn't change anything either.
  13. Malgré votre correction mon jeu crash au démarrage...désolé. Despite your correction my game crashes at startup...sorry.
  14. Merci pour ta réponse, Alors j'ai essayées plusieurs méthode mais rien ne marche (je parle de celles de ton lien) Voilà ce que ça donne pour moi (voir image) Donc je lance le jeu, ensuite j'ai loading qui apparait et ça s'arrête là. Un moment je l'ai même laissé pour voir et c'est resté pendant plus de 40 minutes tel quel jusqu'à je l'arrête moi même.
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